Ο ημιμαραθώνιος με την ονομασία «Helleborus Half Marathon» ξεκίνησε το 2012 και βασίστηκε στην ιδέα του Στέλιου Συλεούνη.

Ο Στέλιος την πρότεινε από το 2011 σαν μια πολύ όμορφη διαδρομή που θα μπορούσε να καλύψει τους αθλητές που ήθελαν να τρέξουν μια μέση απόσταση. Μετά από έναν καλό καθαρισμό του μονοπατιού ήμασταν έτοιμοι το 2012 και με μια ενδιαφέρουσα ονομασία από το φυτό «Ελλέβορος» που χρησιμοποιούσαν οι μάγισσες της περιοχής για να φτιάχνουν το «φίλτρο της αγάπης» (περισσότερες λεπτομέρειες στο τέλος της σελίδας).

Η διαδρομή του Ημιμαραθωνίου είναι κοινή στα 7 πρώτα χιλιόμετρα με αυτή του Μαραθωνίου (δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στην αντίστοιχη περιγραφή).
Μέχρι το 2ο ΣΤ.ΑΝ. στο χωριό Καστανιά συμπίπτουν. 60μ. μετά το ΣΤ.ΑΝ. η διαδρομή του ημιμαραθωνίου στρίβει αριστερά (δεξιά ο μαραθώνιος) ακολουθώντας κίτρινα πλέον σημάδια σε δέντρα και βράχους. Κινούμαστε ισουψός περνώντας από παλιά χωράφια. Φτάνουμε σύντομα σε ρέμα το οποίο περνάμε (ελάχιστο νερό) και ανηφορίζουμε ελαφρώς μέχρι το ξωκλήσι του Αγ. Αθανασίου όπου υπάρχει πηγή με νερό (10χλμ.)

Μια έντονη ανηφόρα μας οδηγεί στην κορυφή του Πετρωτού 1263μ. στο 10,9χλμ. Αυτή η κορυφή είναι ένα ομαλό λιβάδι και έχει τη φήμη της ομορφότερης θέας από την Οίτη στην κοιλάδα του Σπερχειού. Αφού γίνει καταγραφή στο Σ.ΕΛ. από τον κριτή  κατηφορίζουμε προς το διάσελο σε πετρώδες ασαφές μονοπάτι. Από το διάσελο εισερχόμαστε σε πολύ όμορφο δάσος κατηφορίζοντας. Λίγο προσοχή χρειάζεται λόγω ολισθηρότητας τοπικά σε 1-2 σημεία. Στο 13χλμ. περνάμε ρέμα και ανηφορίζουμε ελαφρώς φτάνοντας σε χωματόδρομο. Αριστερά μας οδηγεί στο 3ο ΣΤ.ΑΝ. 13,5χλμ. με την ονομασία «Ροδοκάλο» (κοινό πάλι με το μαραθώνιο).

Η υπόλοιπη διαδρομή είναι πάλι κοινή με αυτή του μαραθωνίου μέχρι τον τερματισμό.